Programma

Maandag 5 februari 2018 | 10:00 – 16:00 uur
Vergader- en Congrescentrum De Schakel te Nijkerk

10:00 uur Ontvangst
10:15 uur Introductie
10:45 uur Arthur Feenstra, eigenaar Only for Men
11:30 uur Tineke en Menno Plagmeijer, Broodje van Eigen Deeg
12:15 uur Uitgebreide lunch
13:00 uur Workshops in drie groepen
16:00 uur Afsluiting

Workshop: inspelen op consumententrends
door: Arianne le Duc en  Bart van Gelder, Puratos
De wereld om ons heen verandert sneller dan ooit en de wensen en verwachtingen van de consument zijn grillig. Met Taste Tomorrow, een trendonderzoek onder maar liefst
11.000 consumenten wereldwijd, weet Puratos als geen ander wat de hedendaagse consument beweegt. Hoe past u dit toe in uw bakkerij make-over? Tijdens deze workshop gaan we er samen met u mee aan de slag.

Workshop: Facebook Make-over
door: Joep Gommans, Bakkerij Support
Facebook gebruiken we inmiddels bijna allemaal. Maar hoe zet u het succesvol zakelijk in? Hoe werkt u constant aan groei van uw fans? Hoe organiseert u het beheer zodat er structureel leuke content aangeboden wordt? Sociale media zijn niet meer weg te denken uit de huidige tijd. Wist u dat 68% van alle 80-plussers een Facebookaccount heeft? Tijdens deze workshop wijken we af van de gebaande paden van Marketingcommunicatie. Geen betaalde advertenties of huis aan huisfolders meer. Bouwen aan uw eigen succesvolle merk via Facebook met praktische tips, tricks en praktijkvoorbeelden.

Workshop: Voorkom keuzestress
door: Friso Berghuis, BakkerijMonitor
Keuzestress. Eén van de grootste ergernissen van klanten die uw winkel(s) bezoeken. Klanten komen vaak voor de broodnodige ‘standaard’ artikelen. Maar in de zoektocht naar een extra aankoop zien ze vaak door de bomen het bos niet meer en haken snel af. Hoe kunt u dan extra bijverkoop stimuleren? Een succesvol merk neerzetten betekent ook keuzes maken. In een interactieve workshop gaan we samen op zoek naar de juiste balans in uw assortiment en zetten we de eerste stappen voor een make-over van uw assortiment!